Registrarse

SOLICITUDE DE TARXETA DE LECTOR (ADULTO)- DATOS DE OBRIGADO CUMPRIMENTO

A persoa está obrigada a observar o réxime de utilización dos servizos e instalacións da mesma, en todo momento de maneira responsable e apropiada aos fins educativos a cuxa promoción a Biblioteca está orientada, así como as normas e pautas de comportamento que rexan nos seus locais e ás instrucións que impartan os responsables da Biblioteca, asumindo todas as responsabilidades que puidesen poñerse de manifesto como consecuencia da súa inobservancia. A dirección resérvase o dereito de suspender ou retirar a condición de socio/a da Biblioteca, en calquera momento.
INFORMACIÓN SOBRE O TRATAMENTO
DOS DATOS DE CARÁCTER PERSOAL
Os datos de carácter persoal serán obxeto de tratamento por parte da “FUNDACIÓN GALICIA OBRA SOCIAL con N.I.F. G 70.270.293, domicilio social en Cantón Grande 8 da Coruña, inscrita no Rexistro Único de Fundacións de Interesa Galego, na Consellería de Facenda da Xunta de Galicia con 2013/12 (en diante, “Biblioteca”). De conformidade co establecido na Lei Orgánica nº15/1999, do 15 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal, informámolos/as do seguinte:

a) Da existencia dun ficheiro, titularidade da Fundación Galicia Obra Social ao que se incorporarán os datos facilitados no formulario que figura no anverso, referido á inscrición como socio da Biblioteca así como os que nun futuro se xeren como consecuencia da devandita inscrición.

b) De que a finalidade da recollida de tales datos é a de poder tratalos e utilizalos aos efectos de (i) a inscrición como socio/a da Biblioteca (ii) a xestión desta condición de socio/a, incluíndo a remisión por calquera medio (inclusive, polo tanto, o correo electrónico e calquera outro medio de comunicación electrónica) de información relacionada con esta condición (iii) o envío a este/a, por calquera medio (inclusive, polo tanto, o correo electrónico e calquera outro medio de comunicación electrónica) de información relacionada con outras actividades da Fundación, sen prexuízo de que dita oposición poidan ademais formulala en calquera momento, ben a través do procedemento que acompañarácada comunicación electrónica, ben por medio dunha mensaxe ao enderezo de correo electrónico lopd@afundacion.com

c) Que a Fundación Galicia Obra Social, e polo tanto a Responsable do Ficheiro, con CIF G70270293, respetará os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición ao tratamento, que atenderá na seguinte dirección: San Andrés 135-137 2ª, 15005 de A Coruña, de conformidade co previsto na lexislación vixente.
Acepto política de privacidade de FUNDACION GALICIA OBRA SOCIAL
Ingresar el texto mostrado en la imagen